Stand van Zaken | maart 2016

Stand van Zaken | maart 2016 - Wat is er het afgelopen kwartaal gebeurd?

Het eerste kwartaal van 2016 is bijna voorbij en er staat een nieuw toeristenseizoen aan de voordeur te kloppen. Reden te meer om jou als achterban, stakeholder, ambassadeur van Heerlijk Harderwijk op de hoogte te stellen van de stand van zaken. Hieronder een overzicht:

  • Logo en Huisstijl;
    Per 2 januari 2016 heeft Stichting Verhaal van de Stad het gebruik van het ‘Heerlijk Harderwijk’- logo vrijgegeven. We rekenen erop dat zoveel mogelijk Harderwijkse bedrijven, stichtingen en evenementen het logo gaan gebruiken. Op deze manier willen we gezamenlijk al het bijzonders dat onze stad te bieden heeft op een herkenbare manier onder de aandacht brengen.
     
  • Website;
    Begin dit jaar is de nieuwe website heerlijkharderwijk.nl online gezet. Zoals het een website betaamt, is verdere ontwikkeling een dagelijks feit. We zijn druk bezig met het volledig vullen van content (nog niet alle evenementen staan op de website bijvoorbeeld), verdere optimalisatie in functionaliteiten, ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten, etc..
     
  • Social media;
    De social media kanalen Facebook en Instagram groeien in aantal fans en volgers. Dit is belangrijk voor een optimaal bereik in online communicatie uitingen. Er is een klein budget beschikbaar gesteld om op Facebook te adverteren en daarmee een grotere groep (potentiele) bezoekers van Harderwijk te bereiken.
     
  • Media;
    ​Buiten online communicatiemiddelen worden ook andere mediakanalen ingezet om Harderwijk op de kaart te zetten. Te weten: